Monday, December 3, 2007

Vista Business - finally defeated!

Afgelopen vrijdag een volledige upgrade gedaan van mijn hardware op mijn laptop. Dell is langs geweest en heeft letterlijk alle hadware op mijn systeem vervangen behalve de harde schijf. Fantastisch om een weekend door te komen zonder crashes (soms wel 4 of 5 per uur, erg frustrerend). Het lijkt te werken. Alles draait gewoon door en ik hoef dus niet een nieuwe Mac aan te schaffen, zoals verschillende mensen al voorstelden. Mac is ook onderhevig aan vastlopen heb ik laatst geconstateerd tijdens een demo (al gebeurt het zelden).

Nu dus al even geen ongemakken van Vista ervaringen en gelijk minder stress om zaken af te krijgen! Mooi, reden voor weer een favoriete dag. Misschien toch maar een Mac aanschaffen om de overwinning te vieren. Het blijven mooie apparaten!

No comments: